PEGASUS İLETİŞİM NUMARASI
- Tarih : 22.08.2025
- Okunma Sayısı : 19
Pegasus müşteri hizmetleri
Türkiye İçin Çağrı Merkezi Numaraları:
-
0888 228 12 12
Pegasus'un ana çağrı merkezi numarasıdır. 7/24 hizmet vermekte olup, operatörünüz üzerinden dakikalık ücretlendirme yapılmaktadır.Pegasus Hava Yolları+1 -
0850 250 67 02
Operasyonel nedenlerle sefer iptali veya saat değişikliği gibi durumlarda rezervasyon değişikliği veya iade işlemleri için tercih edilebilecek bir hattır.Pegasus Hava Yolları+1 -
0850 399 17 01 (BolBol Üyeler İçin Ücretsiz Hat)
Pegasus’un BolBol programına üyeler için ücretsiz arama imkanı sunan hat.Pegasus Hava Yolları
Şirket Merkezi (Genel Müdürlük) İletişim Bilgileri:
-
+90 216 560 70 00 — Telefon
-
+90 216 560 70 93 — Faks
-
E-posta: info@flypgs.com
Bu bilgiler Pegasus Hava Taşımacılığı A.Ş.’nin merkez ofisi ile doğrudan iletişim kurmanız için kullanışlıdır.Pegasus Hava Yolları+1
Özet Tablosu
İletişim Kanalı | Numara / Bilgi | Kullanım Amacı |
---|---|---|
Ana Çağrı Merkezi (ücretli) | 0888 228 12 12 | Genel müşteri hizmetleri |
Ücretsiz Hat (operasyonel konular) | 0850 250 67 02 | Sefer değişiklik/iptal işlemleri |
BolBol Üyeleri İçin Ücretsiz Hat | 0850 399 17 01 | BolBol üye işlemleri |
Genel Müdürlük (resmî) | +90 216 560 70 00 | Şikayet, kurumsal iletişim |
Genel Müdürlük Faks | +90 216 560 70 93 | Belge gönderimi |
Resmî E-posta | info@flypgs.com | Yazılı talepler, öneri, bilgi |
Öneri:
-
Basit sorular ve işlemler için web sitesi veya Pegasus’un mobil uygulamasındaki “Bilet İşlemlerim” kısmını kullanarak PNR numarası ve soyadınızla işlemlerinizi daha hızlı tamamlayabilirsiniz.Pegasus Hava Yolları+1
-
Bilet satın alma, değişiklik, iptal veya özel taleplerinizde doğru hat seçimi, zaman ve ücret açısından avantaj sağlayabilir.